ពាក្យកាត់ពេលChat!!


AFAIK As Far As I Know

AFK Away From Keyboard

ASAP As Soon As Possible

ATK At The Keyboard

ATM At The Moment

A3 Anytime, Anywhere, Anyplace

BAK Back At Keyboard

BBL Be Back Later

BBS Be Back Soon

BFN/B4N Bye For Now

BRB Be Right Back

BRT Be Right There

BTW By The Way

B4N Bye For Now

CU See You

CUL8R See You Later

CYA See You

FAQ Frequently Asked Questions

FC Fingers Crossed

FWIW For What It’s Worth

FYI For Your Information

GAL Get A Life

GG Good Game

GMTA Great Minds Think Alike

GR8 Great!

G9 Genius

IC I See

ICQ I Seek you

ILU I Love You

IMHO In My Honest/Humble Opinion

IMO In My Opinion

IOW In Other Words

IRL
In Real Life


KISS
Keep It Simple, Stupid


LDR
Long Distance Relationship


LMAO
Laugh My Ass Off


LOL
Laughing Out Loud

LTNS Long Time No See

L8R Later

MTE
My Thoughts Exactly

M8 Mate

NRN
No Reply Necessary

OIC
Oh I See

PITA
Pain In The A*8

PRT Party

PRW Parents Are Watching

ROFL Rolling On The Floor Laughing

ROFLOL
Rolling On The Floor Laughing Out Loud

ROTFLMAO
Rolling On The Floor Laughing My A** Off

SK8
Skate

STATS
Your sex and age

ASL
Age, Sex, Location

THX
Thank You

TTFN
Ta-Ta For Now!

TTYL Talk To You Later

U You

U2 You Too

U4E Yours For Ever

WB
Welcome Back

WTF
What The F…

WTG
Way To Go!

WUF Where Are You From?

W8 Wait…

7K Sick

Advertisements

13 responses to “ពាក្យកាត់ពេលChat!!

  1. ច្រើនម៉្លេះ នរណាចាំអស់ទៅ?

  2. ភាគ​ច្រើន​ណាស់​ដែល​ខ្ញុំ​មើល​មិន​យល់​!

    • មើលអត់យល់កន្លែងណាប្រាប់ខ្ញុំ!!ខ្ញុំនឹងជួយប្រាប់បង
      ហិហិ ពាក្យខ្លះក្នុងនេះមិនគួរប្រើទេ គឺវាឈ្លើយបន្តិច!!
      ដូចជា WTF=what the Fu** បងយល់ហើយមើលទៅ :mrgreen:

  3. ខ្ញុំ​មិន​ដែល​ប្រើ​ពាក​ទាំង​នេះ​ទេ! ហើយ​ក៏មិន​ចាំបាប់​ចាំពាក្យ​ទាំង​នេះដែរ តែ​សូម​អគុណ​ម្ចាស់​ប្លក់​ដែល​បាន​ដាក់ អត្ថ​បទ​នេះ!

ឆ្លើយ​តប

Fill in your details below or click an icon to log in:

ឡូហ្កូ WordPress.com

អ្នក​កំពុង​បញ្ចេញ​មតិ​ដោយ​ប្រើ​គណនី WordPress.com របស់​អ្នក​។ Log Out / ផ្លាស់ប្តូរ )

រូប Twitter

អ្នក​កំពុង​បញ្ចេញ​មតិ​ដោយ​ប្រើ​គណនី Twitter របស់​អ្នក​។ Log Out / ផ្លាស់ប្តូរ )

រូបថត Facebook

អ្នក​កំពុង​បញ្ចេញ​មតិ​ដោយ​ប្រើ​គណនី Facebook របស់​អ្នក​។ Log Out / ផ្លាស់ប្តូរ )

Google+ photo

អ្នក​កំពុង​បញ្ចេញ​មតិ​ដោយ​ប្រើ​គណនី Google+ របស់​អ្នក​។ Log Out / ផ្លាស់ប្តូរ )

កំពុង​ភ្ជាប់​ទៅ​កាន់ %s